FAQ
Vloga za idajanje e-računov!
Spoštovani kupci,
sporočamo Vam, da bomo do konca letošnjega leta prešli na elektronski način poslovanja. Tako bomo do konca meseca novembra račune še pošiljali po navadni pošti, s prvim decembrom pa zgolj elektronsko, v obliki e-računa.
V kolikor še ne prejemate računov v elektronski obliki, Vas vljudno naprošamo, da izpolnite vlogo za izdajo e-računov, katero najdete TUKAJ.
Izpolnjeno vlogo pošljete na elektronski naslov: racunovodstvo@drm.si
Pošiljanje naročila in tracking številka
DRM d.o.o. pošilja pakete preko kurirske službe DPD ali Pošte Slovenije.
Naročilo pripravimo v 24ih urah od prejetja spletnega naročila, nato pa prevzame kurir paket in ga dostavi ponavadi v 1-2 delovnih dnevih v kraje po Sloveniji ter tudi bližnje države Slovenije.
Če potrebujete sledilno številko paketa se lahko obrnete na prodaja@drm.si.
Ali lahko sledim statusu svojega naročila?
Da, lahko sledite statusu svojega naročila. Skupaj s potrdilom vašega naročila bomo po pošiljanju vašega naročila prejeli vašo sledilno številko.
Lahko pišete na prodaja@drm.si in prosite za svojo sledilno številko, mi pa vam jo bomo poslali.
Trenutno pošiljamo z dostavno službo DPD.
Kdaj bo moje naročilo odposlano?
Po preverjanju vašega plačila traja do 24 ur, da vaše naročilo obdelamo in odpošljemo. To ne vključuje vikenda ali praznikov.
Nakupi po 11. uri PST bodo odposlani naslednji delovni dan.
Če v petek naročite po 11. uri po PST, bo vaše naročilo odposlano v ponedeljek.
V katere države pošiljamo naročila?
Naročila pošiljamo po celem svetu.
Glede vaše specifične države pošljite povpraševanje na prodaja@drm.si
Dostava po Sloveniji
Standardna dostava (2-5 delovnih dni), BREZPLAČNA DOSTAVA če je skupna vsota naročila 150€ ali več.
NAŠA DOSTAVA (KAMION):
Ponedeljek: po dogovoru, za večja naročila
Torek: Ljubljana-Štajerska-Koroška
Sreda: Obala
Četrtek: Ljubljana-Gorenjska-Gorica
Petek: po dogovoru, za večja naročila
Pogoj, da vam željeno blago dostavimo brezplačno je višina nakupa, ki znaša minimalno 300€, ter max. 30km oddaljenost od najbližje poslovalnice.
Mednarodna dostava
Evropska standardna dostava (3-7 delovni dnevi).
Čeprav se po svojih najboljših močeh trudimo, da naročilo do vas prispe pravočasno, lahko pride do situacije, da paket do vas potrebuje nekaj dlje časa kot je bilo to predvideno.
To se lahko zgodi zaradi okoliščin, na katere mi žal nimamo vpliva. Med te razloge spadajo slabi vremenski pogojii, lokalne poštne zamude, tehnične posodobitve in podobno.
Stroški poštnine
Stroški poštnine se obračunajo pri nakupu v vrednosti pod 150€, pri katerem skupna teža naročenega blaga ne presega 30kg.
Ali moram za naročilo ustvariti račun?
Ne, če ne želite ustvariti računa pri nas, imamo možnost, da nakup zaključite kot gost.
Vse, kar potrebujete, so vaši kontaktni podatki in podatki o pošiljanju.
Katere načine plačila sprejemate?
Sprejemamo plačilo z debetnimi ali kreditnimi karticami - VISA, Mastercard, Maestro, plačila narejena preko PayPal, neposredno bančno nakazilo na naš račun in plačilo po povzetju.
Plačilo po predračunu
Ob oddanem naročilo, boste na e-pošto prejeli predračun, na katerem so vsi potrebni podatki za nakazilo denarja.
Spodnja slika vam služi kot dodatna pomoč.
Kje je moja potrditev naročila?
Po oddaji naročila boste prejeli e-poštno potrdilo, poslano na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob zaključku nakupa.
Če iz nekega razloga tega e-poštnega sporočila niste prejeli, preverite mapo z vsiljeno pošto.
Če ga še vedno ne najdete, se prijavite v račun, da preverite, ali je bilo vaše naročilo sploh prvotno obdelano.
Če imate še vedno težave, se obrnite na nas!
Kje je moje naročilo?
Vaše naročilo mora prispeti v roku izbranega načina dostave.
Če je rok dobave minil in še vedno niste prejeli svojih izdelkov, se obrnite na nas na prodaja@drm.si
Ali lahko prekličem svoje naročilo?
Uporabnik ima pravico do preklica naročila, vendar mora sam kriti stroške poštnine v primeru, da smo naročilo že odposlali.
Ali lahko spremenim svoje naročilo, ko je že oddano?
Če se odločite za spremembo naročila, nas pokličite na + 386 (0)5 73 11 900 in če bo le mogoče bomo poskusili spremeniti naročilo.
Prosimo upoštevajte, da ko je naročilo odposlano, ne bomo mogli več spremeniti naročila, lahko edino pošljemo drugo naročilo.
Moja koda za popust ni delovala?
Najprej preverite, ali vpisujete kodo za popust natančno tako, kot je videti (velika in mala črka).
Preverite ali je koda še vedno aktualna.
Nato preverite pogoje kode, morda je izdelek v akciji ali v določeni kategoriji, za katero popust na ta izdelek morda ne velja.
Če artikel izpolnjuje vse pogoje za delovanje kode, a vam ta še vedno ne deluje, nam pišite na prodaja@drm.si in naša ekipa vam bo lahko dodatno svetovala.
Ali lahko pri naročilu uporabim več kot eno promocijsko kodo?
Ne, pri vsakem posameznem naročilu lahko uporabite samo en promocijski popust.
Kaj storim, če sem prejel napačen izdelek ali če izdelek manjka?
Če ste ob naročilu prejeli napačen izdelek, nam pišite na mail prodaja@drm.si.
Priložite nam fotografijo izdelka, ki ste ga prejeli in poskrbeli bomo, da prejmete pravega.
Kaj če želim vrniti ali zamenjati artikel?
Vračila sprejemamo v roku 7 dni od datuma dostave.
V kolikor želite vrniti izdelek, nam pišite po e-pošti s številko računa, razlogom za vrnitev in nam sporočite vaše želje glede vračila oziroma menjave (menjava z drugim artikelkom, vrnitev denarja, ..).
Izdelek je treba vrniti v originalni obliki.
Kako lahko ugotovim, ali boste želeni izdelek ponovno imeli na zalogi?
Nekateri izdelki na našem spletnem mestu se zaradi velikega povpraševanja zelo hitro razprodajo!
Vredno je spletno stran večkrat preveriti, saj jo redno posodabljamo.
Če izdelek v mesecu dni ni na voljo, nas kontaktirajte.
Ali mi lahko poveste kaj več informacij o vašem izdelku?
Trudimo se, da bi v opise izdelkov na spletni strani vključili čim več informacij o naših izdelkih, če pa želite izvedeti dodatne informacije, nam to sporočite na prodaja@drm.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Ali vaš izdelek ponuja garancijo?
Da, na določene izdelke ponujamo 1-letno garancijo od datuma, ko ste oddali svoje naročilo.
To velja za tiskalnike, dele tiskalnikov in filamente.
Kako poenostavim svoje geslo?
Če ste pozabili svoje geslo, ga bomo morali za vas poenostaviti mi.
Ali lahko rezerviram blago?
Da, v kolikor še niste prepričani o nakupu blaga, ga lahko rezervirate na tel. št. 041 370 707.
Rezervacija blaga je možna za maksimalno 24 ur oz po dogovoru lahko še kak dan dlje.
Izdelek želim reklamirati. Kaj lahko storim?
Spoštovani v kolikor želite naročen material reklamirati, zaradi poškodbe oz. katerega drugega razloga, smo pripravili reklamcijski zapisnik, katerega najdete na tej povezavi.
Obrazec je v elektronski obliki, kar pomeni, da ga ni potrebno natisniti in ročno izpolniti, ampak v prazna polja samo vnesete podatke, dokument shranite ter nam ga posredujete po elektronski pošti.
Na tej povezavi pa najdete Izjavo o vračilu blaga, ki jo dobite podpisano z naše stani ko predate blago.
Potrudili se bomo da bo vaša reklamacija obravnavana korektno in v kar se da hitrem času!