Vračila in reklamacije
Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše artikle priznanih proizvajalcev, ampak se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate artikel vrniti ali pa zanj uveljavljati garancijo. Pomagali vam bomo rešiti vase težave z naročilom.
1. Prejel sem artikel, ki ga nisem naročil
Ste prejeli napačen artikel, ki ga niste naročili? Opravičujemo se vam za nevšečnosti, hkrati pa vas prosimo, da nam artikel vrnete, da vam lahko artikel zamenjamo z naročenim artiklom.
2. Stvarna napaka
2.1 Kdaj je napaka stvarna?
- Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- Kadar artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- Kadar je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
2.2 Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.
3. Garancija
Rok trajanja garancije je odvisen od izdelka. Garancija začne veljati z dnem prodaje, kar dokazujete z računom. Garancija velja le za originalno konfiguracijo, ki je zapisana na računu.
3.1 Garancija ne velja v primerih...?
- če je potekel garancijski rok;
- če so vidne mehanske poškodbe oz. je kupec z izdelkom ravnal malomarno ali nestrokovno;
- zaradi okvar višje sile, vzdrževanja itn.;
- ob padcu, razbitju, politju, vplivu vlage in temperature, eksploziji, neposrednem udaru strele, neposrednem delovanju električne energije zaradi zemeljskega stika
3.2 Uveljavitev reklamacije
Spoštovani v kolikor želite naročen material reklamirati, zaradi poškodbe oz. katerega drugega razloga, smo pripravili reklamcijski zapisnik, katerega najdete na tej povezavi.
(Obrazec je v elektronski obliki, kar pomeni, da ga ni potrebno natisniti in ročno izpolniti, ampak v prazna polja samo vnesete podatke, dokument shranite ter nam ga posredujete po elektronski pošti.)
Potrudili se bomo da bo vaša reklamacija obravnavana korektno in v kar se da hitrem času!
3.2.1 Neupravičena reklamacija
Če se se izkaže, da je reklamacija neupravičena, se kupcu zaračuna strošek diagnostike v višini 20 € + DDV.
Vračilo v prevzemnem mestu DRM - Ljubljana, Celje ali Sežana.
Artikel, ki ga želite vrniti lahko prinesete na naše prevzemno mesto. Poleg obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla (Reklamacijski zapisnik), ki ga najdete tukaj.
Vračilo po pošti
Če artikla ne morete vrniti na naše prevzemno mesto, lahko izkoristite možnost vračila po pošti. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno DRM d.o.o. embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
V kolikor želite napačno dostavljen artikel vrniti na naše stroške se o tem predhodno dogovorite z našimi sodelavci v klicnem centru, ki so dosegljivi na telefonski številki + 386 (0)5 73 11 908 ali pa to sporočite na elektronski naslov prodaja@drm.si.
V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:
- Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
- Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
- Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost.
- Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
- Artikle pošljite na naslov:
DRM d.o.o.
Orleška cesta 16
6210 Sežana